Söndag

Nu är det gjort. Bilen har fått sig en omgång. Den är tvättad. Inför servicen vill vi att bilen skall vara fräsch. Kan faktiskt bidra till att servicemannen lägger ner sig extra när densamme ser en glänsande plåt framför sig.

Annars var det power walk 7,5 km i går i solskenet. Planerade att ta det lugnt men stegade på och kände gångmusklerna svara mot stegisättningen. Mot kvällen kom stelheten mest beroende på att det är skönt att idka sittaktiviteter efter en stark runda.

Jag försöker att lösa NWTs helgkorsord men missar en del. Nu funderar jag på "är dam", "följer inte ibland", på fuktig mur i konsten", "något att räkna med", "starkvin", "har tyngd under tavla", "malistad". Således en del att brottas med innnan helt löst.

Det är oundvikligt att oroa sig för aktiviteter som jag inte kan påverka. Men hur undviker jag detta mentala tillstånd. Flykt till egna aktiviteter år så klart det bästa. Men ändå dyker tankarna upp i huvudet. Allt mentalt går att påverka med träning och det får bli strategin.

Nu till mer triviala händelser i nuet. Jag skall kolla på Pris d'amerique. Kommer Maharadja med Kihlström i vagnen att kunna hävda sig mot Redy Cash m fl ? All svensk expertis tror på M men svenskfranske experten lindqvist tror på Cash. Just nu står M i 2,5 på vinnarspelet och det är det svenska vinnarspelet. Svenskarna spelar med hjärtat.

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag tycker att det är rätt svårt att hitta en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin blogg!

2012-10-12 @ 11:15:50
URL: http://allasmslan.se
Postat av: injo

Gå in i menyn under layout. Där finns olika alternativ.
Lycka till!

2012-10-12 @ 11:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0