Dumt

Snälla Yvette Hermunstad ! Kan Du upphäva Din röst för fler naturprogram eller låta Vetenskapens världs programledare få  få fler program. t ex i stället för uppsnacket inför nästa dags världsmästerskaps lopp i VM.  Jo, jag vet att VM går sällan i Falun men ändå. Jag upplever att det blir lite för mycket uppsnack. Visserligen hoppas jag att mängder av föräldrar läser sagor för barnen vid uppsnackstiden och en liten del av landets pensionärerna är de enda tittarna. 
Jag kan föreställa mig att Kalla lägger sig med näsan i madrassen och ropar bläääääähhhhh när hon kommer från SVTs vinterstudie. Säkert är Kalla med flera uppfostrade att svara ärligt och seriöst på reportrarnas frågor men hur många av oss är intresserade.? Jo jag vet de flesta är intresserade av vad Kalla äter till frukost. Paprika är nyttigt och paprika kommer de flesta svenskar att i fortsättningen att ta till sig till frukost. Men varför inte en makrill låda? Gunde åt enkel mat nu är den mer komplex. Brunost är en norsk specialitet och det måste Kalla äta.
Olsson har jag hört ryktesvägen äter 20 Kiwi. Sixten åt havregrynsgröt. 
De flesta hårt tränande atleter skulle få en sagolik formtopp om de fick för tränarna eller sig själva vila i fyra eller fem dagar före en av deras livs viktigaste tävlingar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0