Utkast: Kul att ...

Kul att jag har hittat textredigeraren på bloggen som gör att texten inte faller ihop till en enda röra när jag publicerar. Nu kan jag göra läsningen mer njutningssam för eventuella läsare.

Fler borde blogga och uttrycka sina åsikter om samhällsutvecklingen t ex eller andra synpunkter och ideer.

En del skyddar sig med argument för att de inte har tid eller lust, må så vara.

Andra borde skriva och uttrycka åsikter det borde leda till att inte offentliga personer får monopol på debatt sidor.

Insändar sidor och debattsidor får inte överlämnas till proffstyckare.

Vad leder det till att vi vanliga skriver, platt ingenting för att citera, men vi gör oss redo för att någon gång vid tillfälle ha sorterat tankegången och när tillfället dyker upp är vi tränade att möta etablissemanget

Nu har jag prövat textredigeraren och är redo för test.

Och det gick alldeles utmärkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0