Chatt med Josefsson

I går eftermiddag chattade jag och många andra med författaren och journalisten Dan Josefsson. Här är länken till hela chatten: http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=2451&a=809468. Det var första gången jag deltog i den typen av chatt. Jag satt i skugan av äppelträdet och hade underhållning i nästan tre timmar innan det var dax att bege sig till GP tävlingarna på Tingvalla. Josefsson står långt ut till vänster inom socialdemokratin. Jag tyckte att hans fördömande av alliansen var en aning grov med att beteckna Reinfeldts vallöften som lögner. Debatten blir bättre om debatörerna håller sig till att vädra varandras åsikter utan att för den skull behöva uppfatta dem som lögner om vallöftena inte infrias eller ändras. Kul i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0