Rekommendation

Läs Peter Wolodarskis ledarblogg i dagens DN.
http://www.dn.se/opinion/signerat/sveriges-langsta-jullov-1.1024278


Min kommentar:
Jag tycker det är bra att svenska folket får se olika företrädare för regeringen. Själv följer jag riksdagsdebatter och Gunnar Axen är ingen okänding för mig.
Jag tror att huvudelen av de som såg aktuellt debatten genomskådade Curt Perssons överdrivna åsikter och hetsiga  debattinlägg.
Jag unnar Reinfeldt och Borg ledighet efter dels klimatkonferensen dels många andra framträdande i olika debatter.
Reinfeldt ställde upp i Agenda dagen efter han kommit från Köpenhamnsmötet.
Det är inte bra om personfixeringen går för långt så att svenska folket röstar antingen på Sahlins eller Reinfeldts utseende. Mer demokrati än så vill jag ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0