Träningsdagbok

I går när jag språkade med sonen fick jag tipset att gå in på jogg.se eftersom jag berättade att jag kryckade på Henstad och sedan mätte rundorna med hjälp av google kartan.

Sagt och gjort nu har jag registrerat mig på jogg.se och lagt in rundan från i går. Vilket fantastiskt forum för att föra träningsdagbok.

Själv har jag varit si så där noggrann med att föra bok över tränandet. Jag har en del sparade träningsdagböcker som ligger i lådan. Då och då bläddrar jag igenom och skrattar åt stolligheterna. Men också förstås mycket allvarstyngda minnen.

Nu skall det bli allvar av att digitalt föra bok över träningsrundorna. Måste sätta på P1 trots att det inte är Täppaz.
Det duger med Tengby.

Nu rör jag mig utan kryckor över köksregionerna. Stegen är små och ingen vidare naturlig gång. Men det går framåt och jag skall bli mer idog med tåhävsträningen som jag blivit rekommenderad.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Låter ju toppen att det går så fort framåt för din rehabilitering! Men det är klart att det är lätt som en plätt när man är så vältränad som du, käre far :)

Jag får nog ta o kolla in den där sidan med o registrera mina promenader med pluttis. Anar att det blir en redig sträcka under en vecka.

kram

2010-05-14 @ 22:22:32
Postat av: Sofia

2010-05-14 @ 22:23:23
Postat av: Sofia

Låter ju toppen att det går så fort framåt för din rehabilitering! Men det är klart att det är lätt som en plätt när man är så vältränad som du, käre far :)

Jag får nog ta o kolla in den där sidan med o registrera mina promenader med pluttis. Anar att det blir en redig sträcka under en vecka.

kram

2010-05-14 @ 22:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0